¡Agarralo Como Quieras! Video Final

dimecres, 5 de febrer del 2014

qüestionari videotutorial

1)Com titularé el meu videotutorial?
 R/ Com fer coulants.
2)Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? 
R/ Si, per que se entengui millor.
3)Què ensenyaré a fer?
 R/ Jo enseñare com fer la massa i com preparar-hi els coulants.
4)Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
R/ La primera part, surti-re, diguen que ingredients faré utilitzar y com u faré. y la segona part, el processo  de com es  farí.
5)Quan ho en registraré?
 R/ Abans de que  el  publica al bloc.
6)És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
 R/ nooo, serà a la cuina de casa meva.
7)Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
 R/ Bona llum a la cuina i parlaré ben fort .
8)Quina càmera utilitzaré?
 R/ Utilitçare la camara SONY del meu oncle
9)Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
 R/Si,la meva cosina m'ajudarà, donant me'ls materials i ingredients que necessiti.

10)Hi posaré música? Quina? D'on la treure?
 R/ No se si posaré musica.
11)Què posaré als crèdits
 R/ Posaré el meu nom, i si ma ajudat algú, també el ficaré
12)És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
R/ Si, asi, el que vulgui mira un altre cop el vídeo, el podrà veure-al. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada