¡Agarralo Como Quieras! Video Final

dimecres, 6 de novembre del 2013

Mr.Potato



El nostre professor de ViP Christian ens ha passat un seguit d'imatges amb el que teníem que fer el Mr.Potato amb les altres imatges de fruita i verdures. (Meló, kiwi, taronja, bolet, llaç de pasta, pera etc.)

Tutorial:
1- Descargar imatge
2-Obrir l'imatge en el gimp
3-Passar l'imatge a gimp
4-Seleccionar l'eina de selecció lliure
5-Em resseguit les fruites/verdures
6-Clicar boto dret
7-Seleccionar copia lliure
8-Em arrossegat l'imatge
9-Em colocat les imatges sobre el meló
10-Em retallat amb el cúter l'imatge
11-Em ficat els nostres noms amb l'eina text
12-Em guardat l'imatge
13-Obrir Internet
14-Obrir sessió en el Gmail
15-Obrir el blog
16-Nova entrada
17-Enganxar l'imatge
18-Fer el text
19-Fer el tutorial
20-Publicar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada